"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: SheIn Publisher Program

sâmbătă, 15 august 2015

SheIn Publisher Program

Hainele reprezinta o adevarata carte de vizita pentru noi, fetele, in special. Daca ar fi dupa noi am sta toata ziua doar prin magazine, fara sa obosim proband hainute. Dar cum timpul este din ce in ce mai scurt au aparut in ajutorul nostru magazinele online. 


Shein este unul dintre acestea si are preturi foarte accesibile.  Gasim absolut tot ce vrem ce tine de domeniul fashion: hainute:tricouri, fuste, rochii, pantaloni, camasi etc pana la genti, coliere, cercei, bratarele.
Are si un program special pentru iubitoarele de shopping online. Este vorba despre SheInPublisher Program. Daca ai o pagina de facebook cu multi prieteni sau un blog, aceasta este sansa ta sa te inscrii.
Ce iti ofera acest program?

1) 10% commision pentru fiecare comanda data de o persoana inregistrata de pe link-ul tau; 
2) US$15-US$60 extra bonus lunar daca promovezi ofertele lor si este aprobat articolul;
3) Activitati profitabile lunar, bannere si cupoane de reduceri;
4) Stiri cu noile promotii;
5) 500 SheIn points pentru fiecare articol neaprobat;
6) 30-day cookie;


 Va puteti inregistra simplu si rapid printr-un singur click AICI.
Eu am inceput sa comand de la ei de cateva luni bune. Mi-am luat niste rochite, fuste, cardigane si trench-uri, iar comanda vine in aproximativ doua saptamani.
Ca sa va faceti o idee o sa va arat cateva din produsele lor:


Rochita aici: CLICK


Rochita aici: CLICK


Rochita aici: CLICK


Costumas: CLICK


Rochita: CLICK


V-a facut cu ochiul vreo tinuta?
Xoxo, Sem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu